tisdag 25 februari 2014

Ingarös egen rondellhund(stoalett)

Här gäller det verkligen att stanna upp en stund.

Först körde jag några varv i rondellen för att få en bra bild, men det blev suddigt så jag fick helt enkelt stanna upp, parkera bilen, ta ut alla barn som jag nyss hämtat och ställa mig på lagom avstånd och ta en riktig skitbild.

Någon på Ingarö har varit väldigt kreativ.
Personen har haft en toalett över och har varit vänlig nog att exponera den i Ingarös egna rondell.



Notera att personen i fråga även tagit sig tid att måla en smiley på toaletten.

Detta är alltså vad vi på Ingarö välkomnar våra gäster med.

Bor man nära Gustavsberg så gör man....man skulle nästan kunna tro att vi, ute på ön, är lite avis på deras stora fabrik.

Frågan är nu om vi ska sätta en slogan till välkomnadet:

Välkommen till Ingarö - Vi har gratis offentliga (jävligt offentliga) toaletter
Välkommen till Ingarö - Nr 1 eller Nr 2 - hos oss kan du göra båda
Välkommen till Ingarö - Lätta på trycket innan du kör vidare ut på ön
Välkommen till Ingarö - Vi bryr oss
Välkommen till Ingarö - Ta med eget papper
Välkommen till Ingarö - Macken har papper ifall du glömt
Välkommen till Ingarö - Vi bryr oss om miljön. Lättare bilar drar mindre bränsle.
Välkommen till Ingarö - Någon har snott vår rondellhund och detta var allt vi fick

Eller...

Välkommen till Ingarö - Lite finare - lite bättre - vi har modet att ställa en toalett i vår rondell - Beat that!

Tack för mig!

Ludde




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar