torsdag 1 september 2016

Det ska vara BRYGGKAFFE (tydligen)!

Jag kan tycka att debatten kring sms, chattar, Pokemon GO, Instagram, Facebook-uppdateringar...

...vänta...

...måste bara blinka, svänga vänster, byta fil...

Så ja...

Var var jag någonstans?

Jo... Facebook-uppdateringar, lägga ett ord på Wordfeud, kolla mail, göra en överföring på banken betala en räkning etc etc. MEDAN MAN KÖR BIL...

Jag kan tycka att DEN debatten egentligen inte är någon debatt. Jag TROR att de flesta håller med mig om att man bör undvika dessa aktiviteter med mobilen när man samtidigt kör. Resten av Europa kan inte ha fel (jo det kan de...men i denna fråga känns det faktiskt som Europa tänker rätt). Eller? 

Det är ju för fan (ursäkta språket) livsfarligt!

MEN!

INGEN har skrivit något om att koka bryggkaffe för att sedan, när det är färdigt, hälla över i en matchande termos för avnjutning senare under färden. 

Klart att DET måste vara ok. Kaffe ju ändå kaffe, eller hur? Kaffe är ju viktigt att ha precis vid vindrutan.... Eller?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar