onsdag 2 september 2015

Bloggen två år idag!

Alltså oj! Bloggen fyller 2 år idag! Helt otroligt. Och ingen. Alltså INGEN, har grattat. Ingen.

Här kommer en sammanfattning av de senaste två åren:

Tidigare var vi två. Nu är vi en. Okej JAG är en.

Inläggen blir färre och färre.

Jag glömmer helt enkelt av att stanna upp en stund.

Bilder på Instagram tar över mer och mer. (@stannauppenstund)

Läsarantalet blir färre och färre.

Tack ni som ändå fortsätter läsa. 

Jag lovar, snart stannar jag upp igen och skriver något inlägg. Imorgon ska jag till Göteborg. Känns som jag kommer att samla på mig en hel del material därifrån.

Nu är det dags att fira. Det får bli ett "visk-hurra" (barnen sover) och ett glas vatten (jag har börjat tänka på vad jag stoppar i mig...ibland)

Truly yours

Ludde



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar