fredag 5 december 2014

En stol och kaffe



Det är är min stol. Min stol när jag får en stund över då jag tar min favorittidning och går ut i trädgården. Jag är ofta barfota och bär en vit lång linnekänning och stråhatt. Kaffet ryker och jag njuter vid varje sipp.

fsjdgryygn öo8yfäojfhg........

Det här är min stol. Min stol jag ser genom fönstret där jag städar, plockar och servar. Jag har ofta lite för varma strumpor och för tighta jeans (som jag hela tiden får dra upp) och en tröja som ofta har en liten fläck (tänker att jag kan alltid spela förvånad om någon påpekar den) håret är oftast i en tofs och fortfarande blött. När jag väl hittar kaffekoppen i tvättstugan så har den kallnat.

Min verkliga vardag, och jag är så innerligt tacksam och lycklig för allt livet har givit mig......

fhökweugf ouh g......

Ganska i vart fall!

P.s Om du har fredagsmys i kväll så tillhör du arbetarklass eller medelklass har jag precis läst. Överklass och sociteten pysslar inte med sånt. Bara hjortmiddagar med fint sällskap med inneskor och såklart är hjorten jagad från egen mark.

Om ni har flera frågor kring arbetarklass, medelklass, överklass och sociteten så kan ni inboxa mig!

Puss och kram och nu är det fredags myyyyyysss!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar